免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
順路 頭哥R機
3/6/1 6/2/6
ACE2 戰配 老強
防STEP (2)  E張卡先頭場合 拉對面先頭部機去自己部隊尾

人妻人
2/5/1 3/0/2
自軍DAM判(1) 受到DAM既機一部破壞 (唔係定DAM定戰DAM)

AO 女主角
2/3/0 1/1/2
E張卡自軍TURN 橫 捨山DRAW1
戰PHASE (1) E張卡RELOAD (唔肯定TIMING)

未有消息既R 係咁多
...
WHO IS AO 女主角?=3=
...
WHO IS AO 女主角?=3=
oz13msOO 發表於 2012-9-18 19:43
太太 (無誤?
BC藍色只有小清水一個M人 ?
男女中性角色四格板復活了 !
1205# Wilson


四格君 我好掛住你呀
1205# Wilson


四格君 我好掛住你呀
Arbalest優 發表於 2012-9-18 20:18
+1
終於不用上綜合了
好遠大的目標
斧打通全S的遊戲基本上沒有=3=
oz13msOO 發表於 2012-9-18 18:10
你玩開RPG多嘛 =33=

不過唔計其他LV剩係計EX關有9關
8個人物每人兩套服裝
SOLD同DUO評級列表分開計
剩係破EX關全清最少都要打288場
仲未計WIFI同人連DUO拎唔到SS就要重打 ..(煙
...
WHO IS AO 女主角?=3=
oz13msOO 發表於 2012-9-18 19:43
奈留(?)
WALKING DEAD睇落原來OK正
奈留(?)
Arbalest優 發表於 2012-9-18 21:53
教主初時都仲係既
依加睇落真係感受唔到=3=
http://www.youtube.com/watch?v=B3nQKML06Fk
得GODEATER ,櫻戰 ,HACK黃昏參戰有少少興趣

BIO;RE我笑左
那個合體技算啥米 www
不要把BIO人物變成超級系好不好 www
睇返記錄原來5代我除左基地地圖之外已經全人物S/SS哂
望到宜家打村莊6w都拎唔到真係唔知以前自己點打返黎 ..(Qoo20
回來,
Demo試完了~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1211# oz13msOO

+1
而家根本係個死八婆~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
返回列表