Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
打機下下睇ACE BONES冇意思=3=(毆 oz13msOO 發表於 2011-4-15 22:06
TOP
俾蚊咬 .. 嗚嗚 ! Riko 發表於 2011-4-15 22:08
Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
WTF ! ? 真蛇 ! ? Wilson 發表於 2011-4-15 22:10
蚊阿Wilson君 ! Riko 發表於 2011-4-15 22:12
gigilouis 當前離線
超高校級の黑長直
oz13msOO 當前離線
♂ _(:3」∠)_
蒼穹のザボアザギル
當人人在Ace Bonus下能力和實用度大躍進 廢Ace Bonus的真的下不了手派出場 Or2 Wilson 發表於 2011-4-15 22:09
咦 ? 人非聖賢 , 眼殘難免 =3= Wilson 發表於 2011-4-15 22:13
緋彈亞里亞整體上幾好 只有又係釘宮-3-" gigilouis 發表於 2011-4-15 22:15
咁你都唔會因為機勁就用一堆自己唔鐘意既機掛 就係機廢先要練=3= 廢既話R系都不要練好了 oz13msOO 發表於 2011-4-15 22:15
如果你有追開小說會發現唔係先奇怪 赤松由第一集開始已經有心推阿釘做配音 雖然我除左阿釘都諗唔到邊個適合配ARIA (聲優知識不足 Riko 發表於 2011-4-15 22:18
SOLID定LIQUID?=3=(巴 oz13msOO 發表於 2011-4-15 22:16
Kenz 當前離線
きららちゃん
電池系係L勁我先會用 SF係神棍機我先用 好多時都sosad (攤手 誰說R系就不強 傷害加成/分身之類的都是一等一神棍 Wilson 發表於 2011-4-15 22:24