免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1301#
遠方背景冇問題 近看牆或障礙物有簡約
另外 克里斯個面冇咁Dry
Kenz 發表於 2012-9-20 20:10
我想玩DEMO2 ..!=3=
八舞Tempest第一章完食
折紙果然係超級悶騷痴女 wwwwwwwww
我講左好多次
整好你個連線先講
我講左好多次
冇金會員都未下載到住駛乜咁急搞
http://www.youtube.com/watch?v=jeYsicadz7M
大量新動作好帥好棒
速度感同以往MH完全兩個級數
搵人出機陪我玩 (敲碗敲碗敲碗敲碗敲碗敲碗
http://www.4gamer.net/games/140/G014036/20120920034/
支援WIFI連線YEAHHHHHHHHH !
卡普空你終於懂了咩 !
12月...境界線+舞乙 & 創聖`
Arbalest優 發表於 2012-9-20 19:06
竟然出媽媽先-3-
http://www.youtube.com/watch?v=5OjAoRNYdUY
GE2新PV
那個翻滾動作就不能改一下嗎 ?
繼續觀望唄
1291# Arbalest優


中槍了~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1306# Riko


睇下你地幾時得閒,
搵日過黎囉~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1292# Riko


啥!?
我的確覺得係6代好d

另:
今集幾鍾意開完槍會有煙~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1306# Riko


睇下你地幾時得閒,
搵日過黎囉~
白河 發表於 2012-9-20 20:52
?
360普通用户過幾日都有下載唄
1292# Riko

我的確覺得係6代好d
白河 發表於 2012-9-20 20:54
火星人白河
我上巴哈上K島上電玩巴士生化區爬文都未見過一個覺得6代打擊感比5代好既人
1310# Riko


呢集唔洗考慮跳過安定,
唔想成班做晒蟲蟲特攻隊~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1317# Riko


噢~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
返回列表